26 ianuarie 2013

Lux Aeterna


Braşov, camera de hotel, aşteptări, dorinţe, gânduri.
Marius, căci asa mi-as spus că îl cheama, întarziase vreo jumatate de oră faţa de ora la care stabiliserăm să ne întalnim. De cum intrase pe uşa, mi-am dat seama că băuse căci m-a izbit în plin un miros puternic de tărie. 
-Probleme prietene? l-am intrebat în timp ce îi făceam un semn să se aşeze. 

N-a spus nimic, a înghitit în sec, şi-a desfacut câtiva nasturi de la cămaşa lăsând să se vadă un piept lat fără păr, şi s-a tolănit pe canapea. Îl zăresc pe furis prin ochii unui adolescent în călduri care vrea disperat să şi-o pună. Priveam fascinat cum se ajută de vârful labei ca să îşi de jos pantofii, la picioarele bine formate, la umflătura pe care o face materialul pantalonilor din cauza poziţiei în care stă, camaşa închisă la culoare desfăcută de la stern în sus, faţa nebărbierită... ochii puţin tulburi de un verde frapant. Hmmm... 
Mi-am dilatat nările ca un animal de pradă, gata oricand să facă saltul, adulmec excitaţia lui şi îi aştept reacţia. Se apropie şi mă priveşte în ochi când îmi desface şliţul. Doar un bărbat mă poate face să simt ceea ce simt în aceste momente... Mă abandonez senzaţiilor de la limită de lume în care nu mai există griji, gânduri şi responsabilităţi. Îl văd excitat şi asta mă excita şi pe mine la culme, un soi de roşeaţă îi invadează obrajii , buzele i se întredeschid uşor, se apropie fără grabă şi cuprind capul mădularului ca într-o îmbrăţişare strâsă. Mă împing în el şi instantaneu mă îmbăt cu senzaţii, senzaţii de care aş vrea să îmi aduc aminte mereu. 
L-am prins de guler şi l-am tras cu forţă în sus. De saptamana trecută de când intrase pentru prima data în camera de hotel vroiam să îmi iau limba în gură cu el, eram atât de curios cum sarută. I-am cuprins ferm coapsa, m-am lipt de el şi în accea gură care acum câteva secunde îmi găzduia mădularul mi-am bagat limba. Gustul de tărie combinat cu ţigari, e fatal. Hainele încep să zboare în toate părţile, până rămânem goi unul în faţa celuilalt, îi sug buzele şi ne ciocnim din când în când dinţii în nebunia sărutului. 
Îi sug lobul urechii, îl doresc cum n-am mai dorit pe nimeni de foarte mult timp, şi  as face parca orice sa pot prelungi starea asta cat mai mult. Dacă ar fi să compar tot ce simt cu o piesă aş spune cu siguranţă Lux Aeterna.  E totul un freamat şi o dorinţă, la început calm...calculat. Un schimb de replici şi apoi o apropiere inofensivă trezeşte animalul interior. E flămând... îşi doreşte să simtă bărbatul, face câţiva paşi pândeşte prin ochii vânătorului îşi scoate colţii şi se pregăteşte de atac. Dorinţa lui dispare instantaneu şi în locul ei apare necesitatea şi demenţa de a-l avea cu orice preţ, e ceva incontrolabil care te face să pierzi contactul cu exteriorul şi să iti rămâna un singur gând în cap Trebuie să îl am acum! 
L-am întins pe pat, îl sărut apăsat pe gat, iar el îşi desface picioarele, primindu-mă. Mă împing uşor în el, şi totul în jur se dilată. Atent la reacţia lui,  de teamă să nu îl rănesc  îl penetrez cu grijă, şi grăbesc ritmul de îndată ce îi simt muşchii relaxându-se. Se abandonează complet între braţele mele iar eu mă abandonez momentului. E atât de strâmt şi asta mă înnebuneşte, mă face să vreau mai mult, să ajung până în capăt. Luat prin surprindere de torentul de plăcere care vuieşte prin mine, încep să respir rapid, ca şi când respiraţia ar fi devenit brusc un act voluntar, iar pieptul a început să-mi zvâcnească puternic, aidoma inimii unui cal de cursă lungă care aleargă nu pentru a caştiga, ci doar pentru a se menţine în formă. Grăbesc ritmul iar reculul mişcarilor îi izbeşte corpul de salteaua tare a patului, e în continuare cu privirea aţintită în ochii mei iar pe fata i se citeşte o mare placere. Îşi freacă erecţia de cateva ori şi bang... sperma îi inundă violent abdomenul prins în spasme incontrolabile. Imiediat după, mă termin şi eu prăbuşindu-mă peste el. 

     Braşov, camera de hotel, dorinţe, şi mai multe gânduri, frică...

          

5 comentarii:

  1. Nu stiu ce parere au altii, dar eu ma excit numai cand citesc aceste randuri, este asa de pasional, excitant, incat, vorba ta totul se dilata in jur nimic nu mai conteaza...
    Bravo, astept urmatoarea experienta.

    RăspundețiȘtergere
  2. In viitorul apropiat voi avea si eu statutul tau... iti multumesc ca scrii, lasi sa se vada speranta ca se poate daca vrei ceva cu adevarat. Esti un model pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se ridica parul cand citesc( in sensul bun) . Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe randuri! Deja imi imaginez scena!..:D...te invidiez:D...

    RăspundețiȘtergere