10 ianuarie 2013

Bi-Interviu



1.De ce scriu?
Pentru că fiecare dintre noi avem un mod prin care ne exprimăm mai bine. Scrisul, pentru mine este modalitatea preferată.
2.De ce scriu despre aceste subiecte?
Pentru că vreau, pentru că pot şi pentru că nu mă cunoaşte nimeni. În anonimat avem puterea să strigăm cu voce tare cine suntem cu adevărat.
3.Daca am regrete?
Ca orice om am şi regrete, însa de cele mai multe ori încerc să iau deciziile corecte ca să nu îmi pară rău după.
Ce barbaţi prefer?
Barbaţii business, pentru că sunt cei mai buni, dar chiar credeţi că îi găsesc?
4.Ce urmăresc prin acest blog?
De cele mai multe ori avem tendinţa să avem mai multă încredere într-un necunoscut decât într-un prieten. Vreau să-mi deapăn poveştile, e prea mult să le tin doar pentru mine.
5.De ce sunt căsatorit?
De ce se căsătoreşte lumea? Pentru a avea o familie, copii, pentru a multumi persoanele din jur,  pentru concediile anuale în străinătate, pentru a aştepta creşterea copiilor, bătraneţea, pensia şi moartea. Logic nu-i aşa?
6.Pe cine iubesc?
Îmi iubesc soţia, copilul şi cariera. 
7. Sunt oare o persoana bună?
În adancul sufletului meu cred că sunt bun deşi de multe ori demonstrez altceva. 
8. Care este visul meu din copilărie?
Primul vis de care îmi amintesc era acela de a deveni pilot de avion.
9. Ce ma face să zambesc?
Inocenta.
10. Dacă plâng?
Mai rar, dar plâng şi eu cateodată. 
11.Care este cel mai groaznic lucru care mi s-ar putea întampla?
Să pierd dragostea celor dragi.
12. Dacă am secrete?
Am unul singur ...

To be continued


2 comentarii:

  1. Hey,
    I m a married bisexual too. Just I am so confused and not comfortable in my skin. I like your way of writing. You are really talented, but it's normal for a homosexual. Greetings

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...interesant...parca as scrie eu, cu propriile mele maini...calauzit de propriile mele ganduri...ne asemanam extrem de mult...
    banateanul...

    RăspundețiȘtergere