20 februarie 2013

Job / Blow Job


     Ceea ce fac eu în viaţa mea intimă nu este chiar atât de diferit de ceea ce fac în viaţa profesională. Ele merg mână în mână şi în esenţă li se aplică vag aceleaşi reguli de bază.
  Dacă aş sta puţin să mă gândesc, în amândouă dimensiunile mint / am minţit vreodată, am înşelat, m-am sucit pe toate părţile să aduc firul poveştii acolo unde l-am vrut, am profitat de oportunităţi şi am încercat mereu să mă păstrez undeva aproape de vârf.
    Nu trebuie să fii niciodată de neînlocuit pentru că asta ar însemna că nu mai poţi fi nici promovat aşa spunea o lege de-a lui Murphy.
    Dar oare ce ar însemna o promovare în viaţa mea intimă? Să trec de la stadiul de ţap nu din acela ispăşitor,  la cel de armăsar în călduri? E foarte abstract. Mi-aş dori să fiu un idiot din când în când, să vorbesc cu gura plină în mijlocul unor întâlniri importante şi să nu dau doi bani pe ce cred alţii despre ceea ce ar trebui să fie imaginea mea. Mi-aş dori uneori să mă pot purta ca un ticălos la birou şi ca un ticălos sentimental în pat. Dar nu pot să fiu aşa nici într-o parte şi nici în alta.
    Pentru mine, sexul cu un bărbat este ceva incendiar şi revigorant. Nu-l consider un moft sau un lux, ci o experienţă unică în care mă reinventez şi mă echilibrez. Când vine vorba de sex ambii parteneri trebuie să se simtă bine, fără excepţii. N-am putut înghiţi vreodată oamenii egoişti în pat ...atât femei cât şi bărbaţi şi nu mi-a plăcut niciodată doar " să îmi bag pula" în cineva la propriu indiferent ca a fost vorba de o relaţie adevarată sau de o scurtă aventură de doi bani. Întotdeauna trebuie să existe acel vino-coa’ într-un om ca să mă poată stârni.
    - Dacă m-am gândit vreodată să combin utilul cu plăcutul?
    Sigur că am făcut-o. Un asistent bun, care să mă sugă din când în când la pauza de prânz, sau pe care să îl ţin în ore suplimentare călărindu-l pe birou după ce toata lumea pleacă acasă, pare o idee fantastică dar care dă cu rest atunci când o pui pe hârtie. Cineva care să îmi ţină tovăraşie printre acte, să îmi păstreze secretul indentităţii dar care să stea la doi metri de biroul meu nu sună chiar atât de bine.
     Şi chiar dacă vag cele două vieţi nu sunt chiar atât de diferite ele n-ar trebui să se întretaie vreodată…părerea mea.

5 comentarii:

  1. Foarte rar ma apuc asa sa citesc blog-uri..dar sunt impresionat. Ai un stil foarte frumos sa asterni ce gandesti si ce simti

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu-l consider un moft sau un lux, ci o experienţă unică în care mă reinventez" foarte misto :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare fantezia ta cu asistent gay. Discretia trebuie sa fie mai mult decat maxima din partea lui, mai ales cand tu vrei sa schimbi felul de mancare :)
    Daca niciunul nu se implica sentimental... ar fi ideal.
    ... parca vad un anunt de recrutare: underDesk Assistent

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare fantezia ta cu asistentul gay. Numai ca trebuie sa fie maxim de discret si sa isi pastreze calmul cand tu vrei sa gusti si "alt fel de mancare"
    Daca nu va implicati sentimental ar putea fi ideal.

    Parca vad un anunt de recrutare: Angajez underDesk Assistant :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca platesti bine pot fi asistentul tau :)

    RăspundețiȘtergere