11 februarie 2013

E' normale !


    Primul lucru pe care l-am facut când am intrat pe Calea Bucureşti: am pus mâna pe telefon şi l-am sunat… ca şi când ar fi fost lucrul cel mai “normal” de pe lumea asta.
      Al doilea lucru şi mai “normal” care s-a întamplat a fost acela că m-a invitat acasă la el.

       De teama l-as fi putut refuza, dar din cauza dorului nu am făcut-o. Check in –ul la hotel putea să mai aştepte, de ce ar fi trebuit să mă grăbesc?  Câteva zeci de minunte mai târziu eram în dreptul uşii lui… cu o singură întrebare în cap: Ce dracu fac? Chiar aşa… ce dracu făceam? Mi-a deschis, am intrat prudent înauntru întampinâdu-mă mirosul cafelei prospăt făcute şi fantoma ei. Aceeaşi ochi verzi pe care îi vedeam în visele mele mă priveau cu drag. Vânam de data asta înauntrul vizuinei.
        Mobila aşezată cu bun gust, culori placute pe pereţi, nu că aş fi expert în amenajari interioare dar dădea aspect de curat şi acasa, un şemineu fals, cu lumânări şi beţigaşe parfumate pe tejgheaua de deasupra lui, ici colo bănuţi chinezeşti şi un elefant de jad…Mă întrebam care erau gusturile lui în tot ce vedeam în jurul meu şi care ale ei.  
       Fără nicio formalitate mi-am dat sacoul jos şi am îngenunchiat în faţa lui. Flămând de dragoste, fără dorinţa de a mai controla ceva i-am desfăcut şliţul privindu-I faţa surprinsă. Dintr-o singură încercare, cu sângele clocotind care îmi curgea prin vene, i-am luat pula în plin până în fundul gâtului.
     Nu mă mai interesa de nimic, nici că nu ajunsesem la hotel, nici faptul că dintr-o absurditate a vieţii nevastă-sa ar fi putut sa se întoarcă acasă pe nepusă masă, nici de telefonul meu care suna frenetic.
      Eram prins într-o altă dimensiune, în care sigurul lucru pe care îl auzeazam era gâfâitul lui plin de excitaţie. Am insistat să se termine peste cămaşa şi cravata mea ca şi când ar fi fost al treilea lucru cel mai “normal” de pe lumea asta. 
      Ne-am baut apoi cafelele în living aşezaţi pe o canapea albă, mi-a adus o cămaşa de-a lui să mă schimb şi mi-a promis că o să se revanşeze. Cine spunea oare că în zilele de luni nu se întamplă nimic spectaculos?
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu