12 februarie 2013

Atentie! Drum fără prioritate.


      Un décor intim, o lumânare care arde pe noptieră, capul lui la mine pe piept cu urechea lipită în dreptul inimii, mâinile strânse…până şi Călin file din poveste ar fi murit de invidie (nu ştiu de ce îmi fuge acum mintea la el…)
       Dar până şi cele mai intime şi mai sublime momente pot fi spulberate cu o singură întrebare. De ce? Habar fucking n-am!
      - Te-ai mai culcat cu nevastă-ta în ultimul timp?
    Şi bang… E ca şi când cineva cu bocancii plini de noroi intră în cea mai luxoasă sufragerie şi se apucă să dea cu barda în parchet în toiul unei aniversări şi nimeni nu ar trebui să reacţioneze.
     I-am făcut vânt de pe mine, mi-am aprins o tigară şi am prelungit tăcerea. Până şi cheful de a mai face sex cu el îmi pierise şi de teamă să nu îmi spună că el nu mai făcuse asta în ultimul timp am înghiţit în sec.
      - Aş fi nebun să nu o fac! A fost raspunsul meu. Tu?
     L-am vazut cum ezită, şi am rămas împietrit de spaimă. A lăsat cateva secunde ochii in pamant a oftat scurt să se poată auzi doar el şi mi-a spus că şi el a făcut-o.
     Amândoi ştiam că minte! Şi dacă reacţia asta ar fi făcut inimile multora să bată de fericire, pe mine din acel moment a început să mă strîngă nodul de la cravată şi Da! Poate că lucrurile dintre noi ajunseseră mult prea departe… mai departe decât ar fi trebuit să le permit vreodată să ajungă.
      L-am rugat să plece ca să pot gândi în linişte… 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu