9 ianuarie 2014

Barbatul

   În vieţile noastre apar mereu fel şi fel de oameni.
   Unii te uimesc iar alţii te dezamagesc profund ... sunt oameni care îţi lasă un zâmbet în colţul gurii şi alţii care te fac să te simţi mizerabil. Unii te fac să fii plin de vise iar alţii îţi calcă pe aripi şi te pun la pământ.
    Dar mai sunt şi oameni care îţi lasă amintirea unui parfum ... şi nu orice parfum.
    Se spune ca exista Chanel şi restul parfumurilor...la fel cred şi eu că există : Bărbatul şi ceilalţi bărbaţi.


  Bărbatul este conştient de calitatile lui şi ştie cum şi când îi convine să le puna în valoare. Poate să facă uneori pe prostul ca să pară că a deviat de la drum dar nu îşi pierde niciodată direcţia. Ştie că lucrurile mărunte fac viaţa mai frumoasă şi că esenţele scumpe se ţin mereu în sticluţe mici. Are un strop de vanitate în aluat iar apanajul inteligenţei îi permite să fie şi orgolios. Ştie mereu care îi sunt limitele teritoriului şi nu se întinde mai mult decât i se întinde plapuma.
    Nu ţin să fie monogam pentru că nici eu nu sunt... în schimb aş vrea să fie pasional ...foarte pasional. Să ştie să facă un sex oral ca şi când ar fi ultimul lucru pe care l-ar mai face pe Pământ înainte de sfârşit, oricare ar fi el.
    Bărbatul nu trebuie să îşi bată capul cu întrebările femeilor:
    -De ce nu ştie ce-mi doresc?
    -De ce nu îmi face surprize?
    -De ce nu îmi aduce flori?
    -De ce nu îmi spune ce gândeşte?
    -De ce nu este atent când eu vorbesc?
    -De ce nu mai e la fel ca la început?
    -De ce nu mă ţine în braţe?
    -De ce se uita dupa altele pe stradă?

    Bărbatul, nu aşteaptă mai mult de 30 de secunde atunci când o femeie îl pune pe hold, şi nu o aşteaptă mai mult de 10 minute atunci când întarzie. Consideră că a muri ca martirul nu o sa îi aducă o piatra de mormânt mai frumoasa şi nu mai caută aprobarea celor din jur pentru ce are în minte să facă. 
    Bărbatul este conştient ca dorinţele neîmplinite vor duce spre cele mai mari frustrari aşa că nu se joacă de-a viaţa retrăgandu-se în colţ atunci când e pe cale să îşi asume trăirile. 

    Îmi amintesc acum de momentul în care am luat pentru prima dată un penis în gură. Îmi părea că toate lucrurile din jurul meu se opresc pentru a mă privi. Mă uitam la oameni pe stradă, parcă mi-ar fi ştiut secretul cel mai dureros pe care îl purtam cu mine şi de care nu puteam să scap. 
   Acum când mă gândesc la viaţa mea mi se pare câteodată incredibilă. Secretul îmi dă putere! Mă face să fiu eu însumi, fără el n-aş mai fi astăzi ceea ce sunt. 
  Mă amuz uneori întrebându-mă cum ar reacţiona tot departamentul în care lucrez dacă mi-ar şti secretul : 90 % ar crede că este o glumă foarte prostă iar 10 % probabil că m-ar încerca să vada dacă e adevarat... 

     În vieţile noastre apar fel şi fel de oameni. Pe unii îi poţi descifra imediat iar alţii sunt mai misterioşi decât cele mai teribile ghicitori. Unii dintre ei fac sex oral în oraş şi după o jumatate de ora vin acasă şi te sărută pe gura dând dovada maximă de afecţiune. Alţii par ca nişte cărţi deschise, prezentând o poveste atât de integra de viaţă, dar în spatele firului epic nici nu ai vrea să ştii ce ai putea să descoperi. 
    Bărbatul este o enigma pana la sfârşit. Şi de ce n-ar fi? Dacă ai descoperi totul despre el ţi-ar pierde brusc tot interesul , nu-i aşa?


2 comentarii: