7 octombrie 2014

Under


    Deseori ma trezesc in mijlocul noptii si raman atintit cu ochii in tavan. Ma intreb ce e rau in asta... Nu stiu sa raspund. O privesc pe sotia mea cum doarme langa mine fara sa aiba nici cea mai vaga banuiala cine sunt, unde am fost pe parcursul zilei, cu cine m-am intalnit. Probabil daca aduci mereu bani in casa si creezi un confort pentru memebrii familiei esti scapat de vina de a fi cine esti. Nimeni nu se intreaba nimic, totul merge mai departe ca si cand ar fi lucrul cel mai normal de pe lume.          
    Lumea pare sa fi incremenit ! 


    Si nu doar lumea mea ci si a celorlalti cu care intru in contact. Fiecare barbat cu care am fost parea sa aiba aceleasi temeri ca si mine, aceleasi frustrari si nevoi. In periculoasa atitudine pe care o am de cateva zile incet incet lucrurile par sa se clarifice, Nu ma mai simt singur! Iau contact cu persoane care au aceleasi probleme si ganduri si pretind ca viata e fericita oricum , ca viata continua. 
    In fiecare saptamana cel putin un barbat casatorit imi viziteaza profilul de planetromeo.com si dupa ce se asigura ca sunt discret ( tind sa cred mai mult acum ca discretia asta e ca o boala care s-a raspandit cu viteza luminii in mediul online si nu are leac) imi propune sa ne intalnim intr-un hotel. Sunt sute, poate chiar mii de barbati care isi inseala nevestele cu alti barbati, dar fiecare crede in intimiteate lui ca e singur si are tendinta mereu sa fie reticent.    
    Incerc sa dorm, dar somnul nu vine. Ma gandesc la intalnirea pe care o sa o am dupa ce termin programul la munca. Totul pare sa fi intrat pe pilot automat. Cateva discutii, stabilirea unei intalniri, intalnirea, alte discutii dus inainte si dupa , o tigara , ceva de baut , un sarut pe obraz la plecare si viata continua ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Si totul vine usor de digerat, fara pasiunea de altadata. 
    Ma foiesc in pat , somnul pare sa nu mai vina. O clipa mai tarziu alarma suna ! 

2 comentarii: