19 septembrie 2014

Can we just fuck now?

    M-a privit indignat si m-a intrebat cu o tenta de ura :
    - De ce faci asta?

    - Pentru ca pot! ... i-am raspuns senin. Tu de ce ai treizeci si ceva de ani, ca mai tanar de atat nu pari a fi si locuiesti in continuare cu parintii? Asta mi-ai spus acum doua minunte! Oare nu ai avut si tu ambitii pe care le-ai suprimat una dupa alta doar pentru ca nu ti-ai permis sa poti mai mult? Si pana la urma despre ce ajungem sa vorbim? Cel mai usor si mai obisnuit lucru este a judeca... dar stii insa ce e cel mai greu?...A judeca bine! De ce? Pentru ca e de ajuns sa fii superficial si prost ca sa judeci, insa pentru a judeca bine ai nevoie de gandire si multa intelepciune.
    Daca un om ar arunca cu rahat in fata casei ce crezi ca s-ar intampla? Trecatorii pur si simplu l-ar ocoli din cauza mirosului ordinar. Dar daca in loc sa il imprastie in fata casei l-ar pune in gradina si ar servi ca ingrasamant pentru flori, flori care la un moment dat ar creste si ar inmiresma intreaga strada, crezi ca trecatorii ar mai ocoli ceva?
    Urmareste mereu sa nu iti aglomerezi viata cu gunoaie si rahat! Vor mirosi mereu oriunde te vei duce. Infige bine momeala in carlig, asteapta vremea potrivita, gaseste locul potrivit! Numai asa poti sa prinzi pestii pe care ii vrei!
    De ce fac asta? Pentru ca am invatat sa pescuiesc la doua undite deodata... Daca vrei vreodata sa faci asta nu trebuie sa slabesti prinsoarea nici intr -o parte si nici in cealalta. Nu subestima niciodata rapiditatea pestilor, or musca ei momeala insa firul nu va tine la nesfarsit, trebuie innoit mereu!
    - Si acum daca tot am clarificat de ce fac ceea ce fac...intrebarea mea pentru tine este: Can we just fuck now?


Un comentariu:

  1. Buna intrebare!
    P.S.: Sper ca nu te superi pentru faptul ca ti-am adaugat blogul in blogroll. Merci :)

    RăspundețiȘtergere