22 septembrie 2014

Atentie! Se filmeaza...


  E atat de usor sa te feresti de uratenie, stupiditate si incompatibilitate care prin simplele lor forme avertizeaza asupra continuturilor neatregatoare si patetice insa tot la fel de usor este sa cazi si intr-un film prost. Plantele carnivore au fost dintotdeauna frumoase, colorate si parfumate si doar propria betie si iluzie ale albinelor le face sa creada ca gustul nectarului ar reprezenta ce stii ce culme a existentei lor.


    Insa nectarul mi-a placut se secole ! Mai ales cel de pe buzele barbatilor.
    Astazi, intr-o companie placuta, cu paharul de whiskey plin de jumate, tigara aproape terminata intr-o scrumiera metalica, nu pot sa nu ma intreb : Eu ce dracu vreau? Exact atunci cand o camera de filmat se indreapta spre tine iar tu iti dai seama ca ai gresit filmul in care trebuia sa joci. Dar care o fi filmul potrivit pentru tine?

     Cand am facut pentru prima data sex cu un barbat m-am simtit ca si cand as fi jucat amator intr-un film horror. Un decor inchis la culoare, cateva franturi de lumina pe un perete cenusiu, panica, stress, un milion de ganduri si gusturi amestecate, si dorinta de a disparea cat mai repede din fata urmaritorului. Nici cameramanul nu mi-a putut urmari miscarea,  in dorinta mea de a iesi cat mai repede din apartamentul respectivului.
     Cand am ajuns la al cinsprezecelea barbat jucam deja in filme de actiune si am inceput sa am fani. Infidelitatea nu numai ca era acceptata dar era si admirata in secret. Controversatul din societatea decadenta, nu numai ca putea sa se futa in stanga si in dreapta dar putea si sa tina sub acoperire asta.       Casa Gucci chiar crease un parfum la vremea aceea numit Envy me!
    Intre barbatii nr.25 - 35 , am inceput sa joc romantic. Delegatiile prelungite, cu sampania nelipsita din cada hotelului in timp ce focul erectiei era alimentat de mangaieri delicate, cine tarzii, treziri matinale si zambete pana la urechi. Sentimente noi incep sa creasca in gradinile Shalimarului.
Fantezia si aventura care nu pot fi luate separat, au urmat dupa nr.35. Lucruri noi si suprarealiste i se intampla actorului dupa ce isi debarca setimentele pe Luna. Invaluit de jur imprejur de ganduri sumbre, gasesc totusi curajul ca sa ma aventurez intr-o parte necunoscuta a unei mari in care nu mi-a fost dat sa inot vreodata. Am reusit sa nu ma inec, si sa ajunga la limanul unor vremuri mai bune pana la urma.
    Cand am ajuns la al cinzecilea barbat, comediile erau la moda. Incep din "obligatie", dar "treaba"incepe sa ma prinda si nu ma mai pot opri. Viata pare roz, oare asa a fost mereu? stau si ma intreb in pauza dintre doua cadre in timp ce cameramanul imi zambeste. Nu ma pot abtine sa nu flirtez cu el.
    Odata cu primele fire de par alb am inceput sa obosesc. Nu mai eram adolescentul care juca in filme horror sau actorul din filmele de actiune, cu toate ca am ramas controversat. Odata cu barbatul numarul 80 incepe drama si cautarea scopului daca ar fi existat vreodata unul. Presarat cu intrebari despre existenta umana si povesti prinse in framantari care nu se mai terminau, drumul pana la 100 a fost ca un soft de vanzare plin de hibe implementat intr-o retea de supermarketuri. Nu a dus la ruina dar nici nu a facilitat ceva.
    Dupa ce am trecut de o suta am trecut in revista rolurile din toate filmele pe care le-am jucat. Eram barbatul dintr-un film care juca in filme, si acum daca cineva m-ar intreba care roluri sau filme mi s-au potrivit cel mai bine..pe bune ca nu as stii ce sa ii raspund, tot ce stiu insa, este ca un am avut odata un rol intr-un film extrem de prost pe care nu as vrea sa il mai repet. 

   Si in propria mea betie si iluzie, inca mai sper ca o sa joc vreodata in filmul potrivit care va incepe cu Once upon a time... si se va termina cu and they lived happily ever after... iar daca nu o sa fac asta cel putin o sa incerc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu