9 octombrie 2013

Interviu

     Să simţi căldura din pieptul cuiva în timp ce îţi ia mâna şi ţi-o mângâie este un sentiment de neegalat, dar să auzi patul care scârţâie în mijlocul sexului înseamnă un singur lucru: Sex prost!

     A fost odată ca niciodată în Sibiu... Numelui este M are 30 de ani şi e foarte drăgut. Se laudă că găteşte bine dar nu îmi amintesc să aibă vre-un hobby. Filmul lui preferat e Parfum de femeie... dar ce stiu eu despre asta? Sexul în schimb a fost unul dintr-acela care lasă remuşcări pe buze a doua zi dimineaţa... când te simţi atât de low încât îţi vine să nu mai ieşi din hotel. Şi dacă la început totul părerea atât de promiţător sfârşitul a fost unul fatalist. Asta se întâmpla acum câteva luni când am venit pentru prima data în Sibiu. Şi cum partidele proaste încerc să le şterg pe cât pot de repede din minte, l-am uitat cam în ...două zile. 
     Dar situaţia situaţiilor face ca destinul să ne puna iar fată în faţă în cu totul alte circumstanţe...
     Saptamâna acesta am organizat o serie de interviuri şi ghici ce ? Şoc 220 v ! 
     Frumuşel foc, cu nodul de la cravată şi mai strâns atunci când m-a văzut de partea cealaltă a biroului, cu un soi de ceva aparte în privire, nesigur pe el şi transpirând excesiv. A dracului situaţie! 
    Şi în timp ce asistenta mea îl întreba una alta mintea mea îmi fugea departe... 
     - Şi... de ce credeţi că sunteţi potrivit pentru aceste job?
      Raspuns posibil : Pentru că îmi place să o sug şi să o iau pe uşa din dos, de parcă nu în toate joburile iei pule de la şefi fie că e vina ta sau nu, ei nu o sa fie niciodată mulţumiţi. 
     - Cum mi-aţi vinde 10 lei?
     Răspuns posibil: Păi... simplu! Vă place sexul nu-i aşa ? Cui nu îi place? Aţi putea să îi cumpăraţi şi să vă satisfaceţi nevoia! În definitiv sunt echivalentul a trei prezervative ;) 
     -Cum vă vedeţi peste 100 de ani?
     Răspuns posibil: În mormânt putrezit deja de 50 de ani .
     Mă întrebam în sinea mea dacă încă mai vrea jobul după ce mă văzuse acolo, nu că l-aş fi angajat vreodată însă părea determinat să meargă mai departe. N-am ştiut dacă era sau nu din orgoliu aşa că îl priveam intrigat de partea cealaltă a baricadei, pentru mine era foarte clar rezultatul. 
    Atunci când cineva vrea să îţi intre în viaţă, şi cu toate că găseşte uşa încuiată se gândeşte totuşi să o ia pe geam rămân doar două variante : Ori fugi pe uşa din spate ceea ce eu nu fac niciodată ori îl aştepţi în mijlocul sufrageriei cu bâta de baseball...şi bang!
   Şi pentru că nu am putut să îi spun:
- Vă multumesc pentru timpul acordat! Sexul cu dumneavoastră a fost nesatisfacator aşa că nu sunteţi canditatul ideal pentru acest job.
 -Vă multumesc pentru timpul acordat! Dar trebuie să vă pregătiţi mult mai bine pentru data viitoare, poate încercaţi şi alte poziţii, artificii şi mişcări. 
- Vă multumesc pentru timpul acordat! Dar...Nu îmi place să îmi amestec amanţii în viaţa profesională.

    Dupa ce ne-am strans mâinile şi a iesit din birou, asistenta m-a întrebat dacă mă simt bine. Nu am scos niciun cuvinţel pe tot parcursul interviului şi ţac pac anomalia anomaliilor iese mândra în văzul tuturor.  
    N-am putut să îi spun: Nu dragută! Nu e de bine! Cel care a ieşit pe uşa mi-a trecut prin pat acum câteva luni... Ar trebui să îl angajăm nu-i aşa?
    I-am spus doar că mă simt excelent şi că mi-aş dori o pauză şi un latte... 

4 comentarii:

  1. interesant blog.............dar ce te-a facut sa scrii acest blog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ai trecut de faza aceea depresiva cel putin asa pare, noi si noi aventuri asta de fata pare a fi un fiasco...Un fiasco ce se vrea sau o vrut a se amesteca in viata ta. Sunt convins ca si daca iti placea timpul petrecut cu el, era doar o drama/telenovela ca ce rau iti pare ca...etc Si e firesc sa-si doreasca sa se amestece cum te crezi un fel de Sultan Suleyman, care are harem de barabti/baieti si e cel mai ravnit sultan...uni isi doresc sa devina "cadanul" favorit ca deh sultanul are bani are masina are vila cu piscina si nevasta su-o tine si haremult tot si-l tine. Dar marea majoritate sfarsesc uitati in exil. Si nu cred ca va exista cineva care sa fie ca scrisoarea de sigiliu, sa-si bata capu' cu tine, dar de se v-a intampla va fi telenovela vietii tale, macar o sa te imbogatesti insa dupa mult mult timp, insa banii ii va primi in orice caza "cadanul" favorit, daca o sa-l duca neuronul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite in sfarsit o postare aproape sincera. Ce face un badfuck din pisiceala omului! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, asta de eveniment. Si corect, nu poti amesteca viata privata cu cea personala / profesionala, scurt.

    RăspundețiȘtergere