16 septembrie 2013

Ochi...

     Zgomotele oraşului mă aduc în pragul colapsului, zdruncinând în mine structuri pe care le consideram odată bine aşezate. Şi dacă odată cu astenia asta infectă pe care o simt în toate celulele, dragostea şi-a făcut bine simţită prezenta pretutindeni , strada mea a rămans nemângâiată de aceste schimbări. Pretutindeni auzi despre "we" situations: we are going , we have to buy someting, we are thinking, we are planning, we are fucking, we , we , we... ca şi când ar fi lucrul cel mai firesc de pe lume, o lume în care eu am rămas mult în urmă neatins de aripile evoluţiei. "We-ul meu" nu mai este... este doar me and she două universuri care încep să nu mai aibă sens unul lângă celalalt.
     Zilele de luni poartă în ele mirajul noilor începuturi motiv pentru care mi-am zis că de azi o să mă simt mai bine. Pot profita mereu de un nou început departe gândurile mizerabile în care m-am scufundat şi în care aş divorţa în doi timpi şi trei mişcări, luându-mi băgăjelul în spate şi m-aş face nevăzut în lume găsindu-mi măcar un singur sens. De ar fi atât de simplu...
     Mi-am închis uşa biroului şi am rămas singur pe acordurile Rivers flows in me... încercând să îmi găsesc noi raţiuni departe de tot ce însemnă familie, muncă şi cunoscut. Azi nu vreau să dau telefone, nu vreau să primesc mailuri, nu vreau să vorbesc despre target, nu vreau sa scriu cu CAPS LOCK şi semne de exclamare!
     Azi vreau să hibernez toată ziua la doi paşi de dosarele pe care nu vreau să le deschid, analizele pe care nu vreau să le fac, evaluările de care îmi este scarbă, azi nu vreau să penalizez pe nimeni doar pentru că mă simt infect. 
     Azi vreau doar să ascult o muzică lină şi să mă gândesc la El... acelaşi El care doar prin simpla prezenţă emite vibe-uri aidoma unui parfum tare care îţi strangulează nările şi te face să plonjezi în necunoscut. 
     Dacă un om se uita un timp îndelulngat în fundul unei prăpastii se spune că atunci şi prăpastia va privi înapoi căci privirea are un limbaj propriu de atracţie şi repulsie. Oare cum sunt ochii din prăpastie? Pot vorbi prin intermediul privirii, ce culoare or avea, promit sau nu promit ceva? strălucesc plini de cunoaştere sau clipesc răutacios? Cum sunt ochii tăi acum? 
 

Un comentariu:

  1. Din ultimele doua postari simt o mare dezamagire, se pare ca mariajul tau mu prea mai e cum ar trebui sa fie un mariaj, cred ca faza asta era oricum premeditata, pt ca oricate reguli stricte ti-ai face in aventurile tale, oricate bariere ai pune, nu inseamna ca nu se simte si, minciuna dupa minciuna, in gandurile mele o vad ca pe un balon care e gata sa pocneasca. Acum ai ajuns sa cauti iubire, cu toate la inceputul detalieri vietii tale amoroase cautai doar hard sex. Ai obosit, nu mai vrei sa simti nici o constrangere, vrei sa fi tu cu un zambet larg pe fata si, sa vi acasa si; "Honey I'm home!" si sa simti mirosul mancarii tale preferate. Eu cel putin mai mereu am crezut cum e in melodia aia "Money, money, money must be funny in the rich men's world" insa cu toate concedile prin nu stiu ce tara, cu promovarea ta tot nu simti vreo satisfactie. Probabil vine ziua copilasului tau, sau poate a fost oricum ar fi Happy Birthday probabil printul tau va mai anima bucuria parintilor lui si poate tandretea. Singurul lucru ce imi permit sa iti atrag usor atentia, e sa nu te mai consideri asa batran, ca de multe ori am vazut ceva de genul la acel tanar, tanarul acela etc. Sper sa ti se rezolve situatia de acasa ca profesional esti "biniditat" Si aventurile astea te macina, pt ca altfel nu le-ai povesti si, cred ca ti-ar fi prins bine sa existe un singur unul in care sa ai incredere si sa poti vorbi cu aceeasi usurinta cum scrii aici, e greu cand n-ai cui sa-i spui poate cele mai banale lucruri dar cele mai importante. Te-ai invatat sa minti sa inseli si multe alte lucruri care pot fi trecute la asa nu. Acum situatia ta de acasa se va desfasura cum se va desfasura eu cred ca, chiar daca pare aiurea, penibil ca spun eu asta e ca printul tau va avea de suferit. Si iarsi ca tu sa fi fericit nu poti gasi niciodata fericirea in minciuna. E foarte incalcita treaba si, de multe ori ai facut noduri cu buna stiinta.
    Acum e doar o parere de a mea, sper sa nu supere intr-un fel si, sper sa te schimbi ca sufletul sa-ti rada. Cum ti-ai pus atat de bine la punct regulile pt inselat cred ca la fel de bine ti le poti pune si schimbarea ta. Nu uita deseneaza-ti harta vietii cu inima.
    http://www.youtube.com/watch?v=4f5KuRXtjeE

    RăspundețiȘtergere