8 septembrie 2013

Dear Diary... Please excuse my writing

     Dear diary,

     I m a big fucking whore!
  La concluzia acesta am ajuns acum câteva zile... o curvă profesională, sentimentală şi sexuală! Obişnuiesc să fut femei şi bărbaţi atât la propriu cât şi la figurat.

     Dar simt că am ajuns la margine. Mai am de dat un singur pas şi o să cad în abis dezamăgit şi singur. Am omorat o groaza de lucruri în mine, m-am schimbat de-a lungul timpului devenind mai rece, mai dur mai puternic. Am omorât încă din faşa atât sentimentele mele cât şi ale altora arătând mereu faţa de bad guy  păstrând în intimitatea sufletului multe lucruri care stăteau gata să fie împartăşite dar pe care le-am înabuşit de fiecare data... altfel.
     Îmi amintesc acum de primele zile de libertate atunci când am ajuns pentru prima data în marele oraş atunci când credeam că lumea e altfel, atunci când eram mai înspaimântat de mine însumi decat de ceilalţi. Şi de atunci am învatat o groaza de lucruri... cum ar fi să îmi câştig stabilitatea, cum să mă protejez , cum să fumez şi să beau cum să mint sau să înşel. Am învăţat cum să strâng din dinţi şi să îmi doresc din ce în ce mai mult, am învăţat să spun adevarul în fată chiar dacă asta a însemnat să supar pe cineva. Am învătat cum să fac sex cu sau fără prezervativ, tandru sau sălbatic cu unul sau mai mulţi parteneri, cu femei, cu bărbati, cu căsatoriţi, bisexuali sau gay. Am învăţat cum să trădez şi cum se simte să fii tradat, am clădit prietenii mai mult sau mai puţin adevărate şi am ucis altele de care nu mai aveam nevoie, am învăţat să îmi asum responsabilitatea pentru faptele mele...
     Şi acum după încă o noapte umbrită de aburii unor alte pahare de whiskey , cu bariere ridicate atitudinea de miserupist şi inabordabil dar cu speranţa minusculă în adâncul sufletului că poate îl voi întâlni pe El ! Nu l-am întâlnit, în schimb i-am dat o muie unui tânăr în baia clubului simţindu-mă şi mai gol şi mai mizerabil decât înainte. Şi mă întreb uneori de ce trebuie să las un singur gol să îmi spulbere toate realizările pe care le-am avut până acum?  Am obţinut o promovare pentru care m-am luptat, mi-a fost crescut salariul cu 35% faţă de anul trecut, am mai mulţi oameni în subordine , mai multa putere de decizie, am fost în concedii de vis alături de minunata mea familie, am avut sex din plin, am contribuit la formarea atâtor oameni, la creşterea vânzărilor lună după lună, la stabilirea multor contacte de care mă voi folosi în viitor.
     Dar n-am dragoste! Şi unde dragoste nu e ...nimic nu e ! Spune zicala în toate limbile pământului . Oare o fi adevarat? Şi dacă viaţa m-a învăţat că nu poţi să le ai pe toate atunci a greşit amarnic!
     Şi chiar dacă dupa tot ce am învăţat , şi tot ce am făcut până acum am ramas o Curvă omorând atâtea lucruri în mine , de ce să nu omor şi de acum încolo pentru un strop de linişte?
     Te-ai întrebat dacă şi Curvele au dreptul să se simtă singure vreodată ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu