14 martie 2013

CO


      Înapoi în ringul de box după un binemeritat concediu într-o ţară străină, peste destule alte mări şi ţări.
     Îmi era dor să scriu… şi “să îmi pun (iar) poalele în cap specific lumii ghei” ( nu e de la mine citire) descriind partidele mele sexuale cu lux de amănunte.  În ultimul timp nu am prea avut ce să descriu fie vorba între noi… şi Da! Probabil că fiecare port ar fi bun atâta timp cât s-ar oferi şi servicii corespunzătoare nevoilor SeaDream-ului meu.

     Nici nu ştiu cu ce să încep, dar lăsand la o parte …partea cu marea , soarele, nisipul ud, şi bărbaţii bronzaţi specific probabil aceleaşi lumi, am simţit într-una din zilele concediului o chestie foarte ciudată. 
     Într-o după amiază, dupa un somn binevenit, m-am îmbrăcat şi am ieşit în restaurantul hotelului în care eram cazaţi şi mi-am surprins nevasta la bar împreună cu un necunoscut. Se părea că aveau destule subiecte placute în comun de vreme ce râdeau amandoi şi se simţeau al dracului de bine. El avea în faţă un whiskey cu gheaţă.. ea un cosmopolitan, el câţiva nasturi desfăcuţi la cămaşă, ea … un decolteul generos, el cu privirea la sânii ei, ea cu zâmbetul pe buze.
     Am rămas blocat câteva momente şi apoi m-am întors în cameră. Mi-am aprins o ţigară pe terasa care dădea spre mare şi am început să mă gândesc la ceea ce simţeam. Ce simţeam? Stupoare… Mă simţeam excitat. Doar gândul că nevastă-mea se lasa dezgolită de privirile unui străin îmbracat într-o cămasă albă cu mai puţini nasturi încheiaţi decât descheiaţi, cu un piept cu ceva păr gata oricand să se lipseasca de ea, gândul că exact în acel moment ea s-ar putea săruta cu un alt bărbat, să facă sex cu el… şi apoi gândul că urmam să fiu în locul dintre picioarele ei în care fusese altcineva înainte…
    Cum mă putea excita aşa ceva? Ar fi trebuit să fiu gelos? Poate… dar gelozia era cel mai îndepartat sentiment faţă de care eram atunci.
     Dar ce trebuia să fac? Să mă comport ca şi cum n-aş fi văzut nimic, să o încurajez să îşi urmeze fanteziile dacă asta era şi dorinţa ei?
    Mă simţeam ca la un concurs televizat cu cele trei variante ajutătoare: Fifty-Fifyt, întreabă publicul sau sună un prieten…Şi dacă primele variante nici nu existau … am sunat un prieten. Mi-a spus că i s-au părut şi lui excitante momentele când a mai surprins privirea altor bărbaţi în decolteul nevestei… dar că a preferat mereu să se oprească imaginându-şi doar atat. Restul e tabu. Oare? Eu de ce ma duceam cu gândul mai departe... poate că mă minţea şi în adâncul sufletului simţea la fel. Dar oare fantezia asta este a tuturor bărbaţilor, e ceva secret despre care nu se vorbeşte niciodată cu nimeni?
     Cine ştie?…
    În aceea noapte am făcut-o de trei ori, cu mai multa pasiune şi dăruire. În definitiv era un sentiment placut să ştiu ca femeia de lângă mine e dorită şi de altcineva, era ca un trofeu câştigat cu care mă puteam mândri mereu, la fiecare petrecere unde puteam să o etalez în faţa colegilor şi a şefilor, în concedii sau în lungile plimbări prin mall-uri. 
     Probabil că aveam nevoie de un alt bărbat care să mă lase să văd prin ochii lui ceea ce eu am uitat demult să mai văd…

2 comentarii:

  1. nice :)se pare ca a fost un concediu romantic... bine ai revenit. imi era dor de povestirile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima fraza e memorabila

    RăspundețiȘtergere