15 noiembrie 2014

Pauza

     Aceeasi scena desprinsa din grimoarul vietii de familie: nevasta-mea pregateste pachetul pentru gradinita, copilul e hiperactiv prin casa de cum se trezeste, iar eu imi deschid laptop-ul, citesc mailuri si ma prefac mereu preocupat de cate ceva. Rutia vietii de familie ma omoara in fiecare zi, dar trebuie sa zambesc si sa merg mai departe indiferent ce se intampla. Cealalta rutina ma izbeste si ea in moalele capului din ce in ce mai brutal zi dupa zi.



     Ma conving pe zi ce trece ca toata calea aceasta tumultoasa poate ca nu mai este pentru mine. Orele petrecute pe site-uri si aplicatii sunt ore pierdute. Cu toate ca toti cautam aceleasi lucruri modalitatea de abordare e cea care fute meciul de obicei, apoi cultura, etica, cei sapte ani de acasa...etc

    Asi vrea in loc de as vrea, esim in loc de iesim team in loc de te-am sunt la ordinea zilei alaturi de celebrele cf? ce cauti? Chef? Cat o ai?. Circula o vorba pe internet foarte amuzanta care spune cam asa: Gramatica e buna pentru ca e mai bine sa fi futut decat sa fii futut. Sunt ferm convins ca multi nu ar fi de acord cu asta dar nu din cauza gramaticii. :)
    Poate ca m-am demodat eu, poate ca am devenit peste noapte mai delicat poate ca am mancat ceva stricat insa nu mai rezist sa iau contactul in fiecare zi cu asa ceva.
    Poate ca este timpul pentru o mica pauza sa ma instalez in fata semineului si sa astept sa treaca iarna.
    Cine stie...poate primavara va aduce ceva nou si pentru mine.


3 comentarii:

  1. Cam asta este cu persoanele, sa le zicem asa, de pe chaturi, toti vor sa futa numai ca nu stiu cum sa faca sa isi aduca o pula in gura sau in fund. Toti uita de aspectul ca de acea pula este legata o persoana pe care trebuie sa o convingi ca esti ceea ce cauta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti citesc randurile si realizez ca sunt...tu, pe la inceput.
    Feladamesc@yahoo.ro
    Mi-ar placea sa vorbim.
    Sunt in Sinaia pana duminica.
    Poate esti sau treci prin zona, cine stie?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Și a adus primavara ceva nou?

    RăspundețiȘtergere